Recenzija: Balea black peel-off maska

Zdravo ekipa!

Danas ću napisati nešto o Baleinom proizvodu crnoj peel-off maski.



Kako još uvijek vlada pomama za onom crnom peel-off maskom i ja sam naravno moralaaa isprobati to, ali malo pristupačniju verziju ipak :P

Isprobala sam Baleine proizvode valjda sve jer je stvarno najpristupačniji brend, pogotovo kad ste u fazi eksperimentiranja i ne želite baš ostaviti malo bogatsvo u lokalnom DM-u. Moj odnos s Baleom je dinamičan, malo ju mrzim, malo ju štujem. Baleini proizvodi za lice mi nikada nisu sjeli, imam osjetljivu kožu i sve što sam isprobala je uvijek radilo suprotno ono nego što je obećalo - isušivalo me, mastilo, iritiralo, izazivalo prištiće, itd. Dok npr Baleini proizvodi za njegu tijela su mi uvijek sjeli! Proizvode za kosu nažalost izbjegavam (osim losiona za kosu od manga!) jer u većini upotrebljavaju alkohole i bojila koja pokušavam izbjeći.

Masku se može nabaviti u pakiranju od 2 male vrećice dostatne za 2 nanošenja (7kn) ili u tubi od 75ml za 20kn. Ako vam se maska svidi definitivno je isplativije nabaviti tubu jer je praktičnije za nanositi jer vrećice znaju biti užasno nespretne.


Važno je masku nanositi u tušu ili iznad kade, ili bar opreznooprezno postupati jer ako vam se nađe na tkanini mogla bi ostaviti sivkasti trag (rip moja bijela majica)!

Maska se relativno lagano nanosi za takvu vrstu maske, ali definitivno se bolje prima za kožu koja je više suha nego li mokra, jer se na mokrom licu samo još više razrijedi i onda vam ode bijela majica kao meni.

Također, maska ima izrazito jak miris na...alkohol, heh, i pri nanošenju ispod očiju sam umalo suzu pustila koliko je isparavalo u oči.

Ja sam ju nanosila obilno, otprilike kako su oni rekli, te na cijelo lice, naravno oprezno oko usta i oči. Treba otprilike 20min da se maska posuši, a skidanje nije nimalo strašno, malo zatezanje na obrazima i to je to.

Nažalost, maska kod mene nije imala neki pozitivni učinak. Vidljivih zmazanoća nije bila na maski, crvenilo oko nosa i na obrazima je potrajalo satima, te mi je područje oko nosa sutradan bilo iznimno suho i ljuskavo, a inače je masnjikavo. Ponovila sam još par puta jer sam joj htjela dati drugu šansu, ali nažalost svaki puta isto :(

Pozitivno je što nakon skidanja maske lice bude relativno čvrsto zategnuto, skinulo je neke dlačice s lice, a i sam postupak skidanja je zabavan ako volite navlačiti stvari po licu.

Gdje kupiti: DM
Cijena: 7/20kn
Ocjena: 2

Primjedbe

Popularni postovi