Recenzija: Ziaja maska za kosu od kozjeg mlijeka

Zdravo ekipa :)

Obzirom da mi je ovo prvi ovakav post htjela bih prvo opisati svoju kosu kako biste se mogle/i usporediti za bolje shvaćanje recenzije.

Kosa mi je neopisivo gusta i petlja se više od ičega, te mi seže skoro do trtice i teško ju je po tom pitanju kontrolirati, ali je ravna pa mi tu bar malo olakšava stvari :D Brineta sam s nekakvim gingerom odsjajem i kosa mi je nažalost jako sklona mašćenju, a na vrhovima je pak izrazito suha po prirodi, te na vlasištu imam psorijazu što sve to zajedno čini još zabavnijim. Ali kosa je ipak kosa pa ulažem svo vrijeme i trud u brigu oko iste :P

Oduvijek sam veliki obožavatelj Ziajinih proizvoda jer su manje više savršeni i koliko toliko prirodni što je uvijek plus. Uz godine i godine korištenja njihovih showergelova i losiona za tijelo na faksu sam počela koristiti i njihove kreme za lice, ruke i kosu. Kako mi je kosa stvarno dugačka i veoma izražen atribut tijela pokušavam ju držati u što boljoj formi i tako sam odlučila probati Ziaju i za hidratizaciju kose.

Ova maska obećava jačanje suhe kose i kose bez sjaja, vraćanje mekoće, oporavak strukture i poboljšavanje fleksibilnosti iste. 

Maska već na polici u dućanu počinje obarati s nogu: osim što stoji pod brendom koji je hvalevrijedan po svojim uspjesima, maska se nalazi u zgodnom pakiranju od 200ml za svega 20kn. Pri otvaranju ćete uočiti aluminijski poklopac što je definitivno pogodak jer se tako spriječava razlijevanje kreme, a i prstići znatiželjnih ljudi :P 

Na prvi pogled se maska ne čini dovoljno gustom, to jest, rjeđe je teksture nego što biste očekivali od maske za kosu ali pri uporabi se to ni ne primjeti! Ima jak miris koji bi nekima mogao smetati, ali meni baš paše. Miris se ne zadrži pretjerano dugo u kosi tako da ako vam smeta nećete ga morati trpiti dulje od procesa pranja kose.

U uputama piše da se maska stavlja na mokru kosu na 2 do 3min, ali ja općenito ne pratim baš ta pravila, te u procesu pranja kose prvo namočim kosu i stavim mješavinu ove maske (otprilike 1 veliku žlicu) i avokadovog ulja te pustim da to stoji u toplom ručniku što je dulje moguće, ali minimalno 30min



Nakon tog tretmana isperem mješavina, te operem kosu do kraja. 

Bilo me strah da će mi maska možda umastiti ili otežati kosu, no upravo suprotno! Kosa mi je bila veoma lagana i prozračna i sjajna :D

Ja ju nanosim svaki put kad perem kosu, što bi bilo 2 puta tjedno, već preko godinu dana i najzadovoljnija sam :)

Gdje kupiti: DM, Bipa, Muller
Cijena: 20-23kn
Pakiranje: 200ml
Trajanje: otprilike mjesec dana (2 puta tjedno)
Ocjena: 5!


Primjedbe

Popularni postovi